مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-13اقتصادي

87 زندانی جرائم غیرعمد در گیلان آزاد شدند


رییس کل دادگستری گیلان در بازدید از زندان لاکان 87 زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز یکشنبه در بازدید از بخش های مختلف زندان لاکان 80 نفر از معاونان و قضات مرتبط با پرونده های زندانیان حضور داشتند دستور آزادی 87 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این زندان را صادر کرد.

وی در خصوص نحوه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: 25 نفر از آنان ناتوان از پرداخت دیه بودند که مجموع بدهی آنان حدود 8 میلیارد تومان بود که یک میلیارد تومان آن را خیران تأمین کردند و بقیه نیز در قالب آورده ی زندانیان، گذشت شاکیان و همراهی قضات برای تسهیل در روند ادای دین جبران شود.

حجت الاسلام صادقی افزود: به رغم تلاش های انجام شده، خلأها و محدودیت هایی نیز در زندان رشت وجود دارد که باید با پایش مستمر مدیران و متولیان امور مربوط به نگهداری زندانیان و پیگیری پرونده های قضایی آنان مرتفع شود.

وی با استناد به شاخص های 18 گانه ی مرتبط با ارزیابی عملکرد دادگستری گیلان و امور مربوط به زندانیان ادامه داد: گیلان در برخی از شاخص ها همچون برائت و رفع تعقیب زندانیان و همچنین نسبت متهمان به محکومان از رتبه های برتر کشوری برخوردار است، اما شاخص هایی هم وجود دارد که باید برای ارتقای آن تلاش کرد و شاخص میانگین حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 زندانی جرائم غیرعمد در گیلان آزاد شدند

87 زندانی جرائم غیرعمد در گیلان آزاد شدند