مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-13حوادث

هشدار پلیس فتای ایلام در خصوص پلتفرم های ارز دیجیتال


شهروندان در خصوص عضویت و سرمایه گذاری در بستر پلتفرم های ارز دیجیتال به بهانه پرداخت سود مراقب باشند.

- سرهنگ علی رضا یعقوبی رییس پلیس فتا استان ایلام صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شهروندان در خصوص عضویت و سرمایه گذاری در بستر پلتفرم های ارز دیجیتال به بهانه پرداخت سود مراقب باشند.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد در استان ایلام بویژه شهر ایلام تبلیغات وسیعی در مورد سرمایه گذاری در پلتفرم های تحلیل و ترید ارزهای دیجیتال شروع شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: افرادی در استان به عنوان ادمین پلتفرم های تحلیل ارز دیجیتال ابتدا به بهانه عضویت و ایجاد حساب کاربری مبالغی را از شهروندان دریافت و سپس آنها را به بهانه سود روزانه و ماهیانه، وادار به سرمایه گذاری در اپلیکیشن ارز دیجیتال می کنند.

رییس پلیس فتا ایلام در پایان خاطرنشان کرد: قبلا اپلیکیشن ها و پلتفرم های مشابهی در بین شهروندان تبلیغ شده و پس از جلب اعتماد شهروندان و جذب سرمایه های آنان، هرگونه ارتباط با سرمایه گذاران را قطع کرده و با این روش از شهروندان به صورت هرمی کلاهبرداری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، توصیه می شود شهروندان ایلامی از نصب و سرمایه گذاری در چنین پلتفرم هایی که کلاهبرداری بوده جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتای ایلام در خصوص پلتفرم های ارز دیجیتال

هشدار پلیس فتای ایلام در خصوص پلتفرم های ارز دیجیتال