مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-23ورزشي

کومیته تیمی کاراته مردان ایران قهرمان آسیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز پایانی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2023 از صبح امروز در مالاکا مالزی آغاز شد و مهدی خدابخشی، - تیم ملی کومیته مردان کشورمان در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست قزاقستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز پایانی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2023 از صبح امروز در مالاکا مالزی آغاز شد و مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری، مهدی شهگل، محمود نعمتی، امیرحسین فداکار و سامان عدالتی اعضای کومیته تیمی ایران با سه پیروزی پیاپی مقتدرانه راهی فینال این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا شدند و با شکست قزاقستان عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

در اولین مسابقه، تیم ایران مقابل تیم عربستان قرار گرفت که صالح اباذری در اولین دیدار 3 بر یک پیروز شد، دومین مسابقه را مهدی عاشوری با نتیجه 8 بر 3 واگذار کرد.

در سومین رقابت مهدی خدابخشی به روی تاتامی رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و محمود نعمتی در اخرین رقابت در حالی که 3 بر 3 شد با قانون سنشو (اولین امتیاز) پیروز این مسابقه شد.

ملی پوشان کومیته تیمی کشورمان در دومین دیدار مقابل تیم عراق، سامان عدالتی و محمود نعمتی هر دو با نتیجه 9 بر صفر با اقتدار به پیروزی رسیدند تا عراق دیگر نماینده سومش را روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کومیته تیمی کاراته مردان ایران قهرمان آسیا شد

کومیته تیمی کاراته مردان ایران قهرمان آسیا شد