مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-20بين الملل

پیامهای آزمایش موشکی جدید مقاومت در غزه


مقاومت غزه به تازگی با شلیک 50 موشک دوربرد به سمت دریا در یک نوبت، آزمایش موشکی جدیدی را انجام داد که دارای چند پیام سیاسی و نظامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پنجشنبه پیش (17 آگوست)، مقاومت فلسطین در چارچوب آزمایش های موشکی دوره ای و در راستای توسعه توان موشکی خود، بیش از 50 موشک دوربُرد از جمله موشک های عیاش 250 را به سمت دریا شلیک کرد.

اهمیت آزمایش دوره ای موشک های دوربرد ساحل به دریا برای رژیم صهیونیستی زمانی خود را نشان داد که در جریان نبرد سه روزه غزه (وحدت میادین) در مرداد 1401، کشتی های جنگی رژیم صهیونیستی، در جنگ مشارکت نکردند زیرا این بیم وجود داشت که گروه مقاومت سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به موشک های ساحل به دریا مجهز باشد.

مقاومت فلسطین به منظور آمادگی برای هرگونه حالت فوق العاده ای آزمایش های موشکی دوره ای خود را انجام می دهد به ویژه که رژیم صهیونیستی، اخیرا در حال تکرار رزمایش های خود در مناطق اطراف غزه است.

صهیونیست ها تخمین می زنند که جنبش های جهاد اسلامی و حماس در نوار غزه 14 هزار موشک و راکت در اختیار دارند و هر لحظه، آماده غافلگیر کردن اشغالگران است.

    وبگاه شبکه المیادین با انتشار یادداشتی با تیتر پشت پرده مانور موشکی مقاومت فلسطین در دریا چیست؟ نوشت: مقاومت فلسطین، بیش از 50 موشک از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامهای آزمایش موشکی جدید مقاومت در غزه

پیامهای آزمایش موشکی جدید مقاومت در غزه