مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-06اقتصادي

ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت شیلات استان بوشهر استفاده می شود


ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت شیلات استان بوشهر استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عقیل امینی عصر یکشنبه در دیدار با مدیر بنیاد نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: الگوسازی و تکریم نخبگان و سرآمدان، بسترسازی برای نخبه پروری است.

وی نخبگی مسیری است که افراد در آن بعد از شناسایی، هدایت، توانمندسازی و اثرگذاری به نقطه ای می رسند که باید از آن ها الگوسازی شده و به نسل جوان معرفی شوند.

امینی به ظرفیت طلایی قرارگیری استان بوشهر در کنار خلیج فارس اشاره کرد و افزود خلیج فارس فرصتی به نام اقتصاد دریا را برای این استان پدید آورده است که با ظرفیت سنجی، برنامه محوری و هدف گذاری درست می توان چرخه این اقتصاد را به حرکت آورد که نقش شیلات در این مسیر بر کسی پوشیده نیست.

وی استفاده از ظرفیت نخبگان برای گام برداشتن در مسیر توسعه صنعت شیلات را مهم دانست و افزود: افزایش استفاده از این ظرفیت می تواند موجب رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال و در نهایت افزایش تولید ناخالص داخلی به عنوان اقتصاد دریا محور را به دنبال داشته باشد.

امینی به استفاده از فن آوری روزی دنیا در صنعت شیلات مخصوصاً آبزی پروری اشاره کرد و افزود کشورهای پیشرفته در علم و تکنولوژی توجه ویژه ای به نهاد علم دارند و کشورهایی موفق خواهند بود که از ظرفیت نخبگان به خوبی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت شیلات استان بوشهر استفاده می شود

ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت شیلات استان بوشهر استفاده می شود