مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-01سياسي

نیروی انتظامی در حفظ حریم خانواده ها و حجاب و عفاف کوتاه نمی آید


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با توطئه دشمن در متزلزل کردن خانواده ها و حریم عفاف و حجاب مبارزه کرده و در این مسیر کوتاه نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی ظهر سه شنبه در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار کرد: دشمنان انقلاب با ناامیدی از جنگ رودررو امروز تزلزل بنیان خانواده را هدفگذاری کرده اند تا نجابت زنان و غیرت مردان ایرانی را خدشه دار کنند اما با بصیرت ملت این ترفند و توطئه نیز خنثی خواهد شد.

وی با بیان اصلی ترین وصایای شهدا به نسل امروز و آینده انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن تهدیدات خود را با بهره گیری از شبکه های معاندین، مزدوران دین فروش و فتنه گران داخلی و خارجی برنامه ریزی کرده تا به جامعه عفیف ایرانی ضربه ای کاری وارد کند که باید مراقبت جدی را در این حوزه به عمل آوریم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: دشمن در فضای مجازی سعی می کند تا شیرازه خانواده ها را فروبپاشد اما شایسته است خواهران ما با حفظ حجاب و عفاف و برادران نیز با حفظ غیرت دینی خود صیانت کننده این دستاوردهای انقلاب باشند.

رضایی لبیک واقعی به امام حسین و امام زمان را در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی در احیای این ارزش ها و مقابله با ناامنی ها تاکنون در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی در حفظ حریم خانواده ها و حجاب و عفاف کوتاه نمی آید

نیروی انتظامی در حفظ حریم خانواده ها و حجاب و عفاف کوتاه نمی آید