مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-13سياسي

توضیحات آبفای گیلان از اقدامات زیرساختی در املش و رودسر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در واکنش به انتقادات نماینده مجلس مبنی بر عدم کارایی این شرکت در رودسر و املش، اقدامات زیرساختی و توسعه ای در این دو شهرستان را تبیین و تشریح کرد.

- مازیار علیپور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان امروز در پاسخ به اظهارات نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی که چندی پیش انتقاداتی را پیرامون عدم کارایی آبفای گیلان در شهرستان رودسر از طریق خبرگزاری فارس مطرح کرده بود،(اینجا بخوانید ) اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از محل اعتبارات سال 1401، محرومیت زدایی و صندوق توسعه ملی تاکنون در مناطق رودسر و املش نسبت به اجرای لوله گذاری و خطوط انتقال و شبکه توزیع آب به طول 18 کیلومتر در املش و 42 کیلومتر در شهرستان رودسر اقدام کرده است.

 وی همچنین با اشاره به اقدامات زیرساختی شرکت آبفا در شهرستان املش نیز افزود: عملیات اجرایی سایت و مخزن 1000 مترمکعبی زمینی، 100 مترمکعبی هوایی حسین آباد خرشتم با 53 درصد پیشرفت فیزیکی، حفر چاه های خرشتم با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و راه اندازی ایستگاه پمپاژ پیش بیجار از اهم اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان املش است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به دیگر اقدامات شرکت آبفا در رودسر، گفت: 42 کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آبفای گیلان از اقدامات زیرساختی در املش و رودسر

توضیحات آبفای گیلان از اقدامات زیرساختی در املش و رودسر