مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-08اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: چهارصد میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان مهرستان اختصاص یافته است.

- به گزارش، خلیل احمد سلامی صبح امروز سه شنبه در کمیته اشتغال شهرستان مهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان، دغدغه مدیران و مسئولان بوده و همه ظرفیت ها برای تحقق این امر پای کار آمده، به طوری که ملاک ارزیابی مدیران استان موضوع اشتغال تعیین شده است.

وی افزود: مهرستان در سال گذشته و ماه های گذشته از سال جاری، در ثبت آمار اشتغال در سامانه ملی رصد از شهرستانهای پیشتاز استان بوده و بر این اساس، حتی اگر نیاز شهرستان بیش از اعتبار ابلاغی اشتغال باشد، این آمادگی برای تزریق و تخصیص منابع مالی جدید وجود دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تاکید کرد: همه دست اندرکاران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان باید با همت جدی و هم افزایی، برای تحقق تعهد اشتغال استان دست به دست هم دهند چرا که ثمره اقدامات، رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار خواهد بود.

سلامی حمایت از تعاونی های دانش بنیان را دیگر اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: در این راستا، با همکاری پارک علم و فناوری و دفتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان

اختصاص 400 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان