مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-31اقتصادي

رشد 17 درصدی اشتغال تمام وقت در کشور


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همراهی دولت و بخش خصوصی اشتغال تمام وقت 44 ساعت در هفته به 71 درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح برگزاری جلسه شورای عالی اشتغال با حضور رییس جمهور اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته، برنامه اشتغال زایی دولت 4 درصد جلوتر است.

معاون وزیر کار گفت: برنامه دولت سیزدهم از ابتدای استقرار ایجاد سالانه یک میلیون شغل است که هرساله در ابتدای سال برنامه ریزی انجام می شود و تقسیم تعهدات دستگاهی و استانی انجام می گیرد و توسط وزیران کار و کشور به صورت همزمان به استان ها ابلاغ می شود.

پ فروردین امسال و شب تحویل سال تعهد استانداران به آن ها ابلاغ شده و مطابق با تعهد پیش‏بینی شده روند نرخ بیکاری باید کاهشی باشد که خوشبختانه در بهار 1402 خود را نشان داده است.

امسال تعهدی که برای کل کشور با کمک وزارت کشور در نظر گرفتیم یک میلیون و 88 هزار و 609 فرصت شغلی است که بین 31 استان کشور تقسیم شده است.

استانداران در شورای استان خودشان این تعهد را بین دستگاه های سطح استان تقسیم خواهند کرد و جمع دستگاه های سطح استان نیز تعهد وزارتخانه ها را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 درصدی اشتغال تمام وقت در کشور

رشد 17 درصدی اشتغال تمام وقت در کشور