مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-22اجتماعي

برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در کرمانشاه سرعت می گیرد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه وجود معتادان متجاهر باعث القاء حس ناامنی در جامعه می شود، گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در کرمانشاه سرعت می گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه وجود معتادان متجاهر باعث القاء حس ناامنی در جامعه می شود، گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در کرمانشاه سرعت می گیرد.

سردار مهدی حاجیان در نشست با مدیرکل بهزیستی استان، فراوانی و وجود آسیب های اجتماعی را یکی از دلایل توسعه نیافتگی شهرها و جوامع عنوان و اظهار کرد: متاسفانه باید گفت کرمانشاه در این خصوص وضعیت مطلوبی ندارد و نبض این شهر در آسیب های اجتماعی تند می زند.

حاجیان یکی از مهترین معضلات اجتماعی استان را فراوانی معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر عنوان و اظهار کرد: هم اکنون بیش از 3500 معتاد متجاهر در کرمانشاه داریم، افرادی که پایشان به روستاها نیز باز شده و همین عامل نگرانی ها را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته بیش از 90 درصد معتادان متجاهر استان کمتر از 40 سال سن دارند، افرادی که می توانستند نیروی انسانی کارآمدی برای شهر و دیار خود باشند و باعث توسعه و رونق اقتصادی این دیار شوند، اما متاسفانه اعتیاد مسیر زندگیشان را تغییر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در کرمانشاه سرعت می گیرد

برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در کرمانشاه سرعت می گیرد