مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:312023-07-30اقتصادي

ایجاد 5080 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در جلسه بررسی تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد با حضور محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، اظهار کرد: در سال گذشته 119 درصد اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان جذب شد و در سال جاری تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات و پرداخت تسهیلات به مددجویان به کار گرفته ایم.

وی مجموع اعتبارات اشتغال سال جاری را 505 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: تاکنون 250 میلیارد تومان اعتبارت ابلاغ و تخصیص شده که از این مجموع یک صد میلیارد تومان به بانک های عامل برای پرداخت معرفی شده است و مابقی در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان راهبری شغلی، تفاهم نامه خرید وانت زامیاد، تفاهم نامه خرید تراکتور و تاکسی درون شهری و .

را از جمله مزیت های ایجاد اشتغال در سال جاری برشمرد و اظهار کرد: در سال جاری 800 طرح پنل خورشیدی پنج کیلوواتی برای مددجویان استان سمنان اجرا می شود.

محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در این جلسه بر ضرورت تسریع در جذب حداکثری و تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان و افراد نیازمند مستعد اشتغال تأکید کرد و گفت: رشد توسعه اقتصادی استان سمنان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5080 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان

ایجاد 5080 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان