مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-13اقتصادي

گروه کالایی چای تغییر کرد


طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت اولویت ارزی انواع چای به گروه کالایی 22 (ارز از محل تالار دوم) منتقل شد.

- طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت اولویت ارزی انواع چای به گروه کالایی 22 (ارز از محل تالار دوم) منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس باقری زمردی، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت طی نامه ای با اشاره به نامه معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، اعلام کرده که اولویت ارزی انواع چای با ردیف تعرفه های 09024010 و 09024090 به گروه کالایی 22 (ارز از محل تالار دوم) تغییر یافتند.

گفتنی است از دوم اسفند ماه مرکز مبادله ارز و طلای ایران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار فعالیت رسمی خود را در حوزه معاملات ارزی (اسکناس و حواله) آغاز کرد.

با راه اندازی این مرکز اعلام شد که منابع لازم ارزی از محل صادرات شرکت های صنایع پتروشیمی، مس، معادن، فولاد، پالایش نفت، قیر و سایر صادرکنندگان در تالار حواله ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران تامین و جهت فروش به واردکنندگان عرضه می شود.

اما تامین ارز بابت واردات دارو، لوازم و تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی همچنان با نرخ 28 هزار و 500 تومان بر بستر سامانه نیما کماکان ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه کالایی چای تغییر کرد

گروه کالایی چای تغییر کرد