مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-12اقتصادي

280 بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان سربیشه توزیع شد


رییس هلال احمر شهرستان سربیشه گفت: به مناسبت ایام محرم، 280 بسته غذایی بین خانواده های کم بضاعت این شهرستان توسط اعضای خانه های هلال شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا ثانی صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت ایام محرم 280 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، افزود: ارزش این بسته ها یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که با هدف کمک به معیشت افراد کم برخوردار توزیع شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری داوطلبان هلال احمر در این مسیر بشر دوستی، بیان کرد: بسته های معیشتی شامل برنج و کنسروجات بوده که با همکاری خانه های هلال این شهرستان با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

ثانی با اشاره به فعالیت بانک امانات پزشکی برای افراد آسیب دیده و نیازمند، بیان کرد: از مردم نیکوکار و خیرین خواستاریم تجهیزات و لوازم پزشکی بدون استفاده در منزل را به جمعیت هلال احمر بسپارند تا در صورت نیاز و امانت در اختیار آسیب دیده قرار گیرد.

رییس جمعیت هلال احمر سربیشه با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی، طرح مرهم زائر به منظور جمع آوری داروهای قابل استفاده و دارای تاریخ اجرا می شود، گفت: از همشهریان خواستاریم با شرکت در این طرح، داروهای مازاد و قابل استفاده را به جمعیت هلال احمر شهرستان یا خانه های هلال تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان سربیشه توزیع شد

280 بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان سربیشه توزیع شد