مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-19اجتماعي

افزایش 150 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان تا مهرماه


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از حمل و نقل عمومی گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور ترغیب آحاد جامعه به استفاده از این ناوگان و به تبع آن کاهش آلودگی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  صبح امروز در نشست خبری تبیین برنامه های این شورا اظهارداشت: اجرایی شدن متروی و خطوط بی آرتی پس از اتمام مطالعات در کلان شهرها، نیازمند مصوبه شورای عالی ترافیک کشور است و اصفهان هیچ مصوبه ای برای ادامه خط یک مترو ندارد.

وی ادامه داد: شهرداری شاهین شهر برای متروی اصفهان به شاهین شهر مصوبه ای گرفته است و انتظار دارند اصفهان خطوط متروی خود را تا فلکه دانشگاه صنعتی ادامه دهد که برآورد هزینه آن در سال گذشته حدود 9 هزار میلیارد تومان بود که طی جلسه ای قرار شد سه هزار میلیارد تومان توسط شهرداری اصفهان، سه هزار میلیارد تومان توسط شهرداری شاهین شهر و سه هزار میلیارد تومان توسط صنایع تامین شود و ظاهراً این میزان توسط برخی از بخش ها تامین نشد.

نورصالحی توسعه خط یک تا دانشگاه صنعتی را از جمله برنامه های امسال مدیریت شهری عنوان و اظهار کرد: اصفهان طرح دیگری در دستور کار دارد و آنچه ما پیش بینی کردیم امتداد خط یک از ایستگاه قدس تا فلکه دانشگاه صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 150 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان تا مهرماه

افزایش 150 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان تا مهرماه