مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:212023-08-19اقتصادي

اختصاص 1000 میلیارد ریالی به توسعه کسب و کار خانگی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد اشتغال در گیلان یکی از اهداف دولت در کشور است، اظهار کرد: یکی از مشکلات کشور در بخش های مختلف معضل اشتغال است که در این خصوص و از روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی در راستای ایجاد اشتغال انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای هفت هزار و 311 نفر در گیلان گفت: بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال از عملکرد دستگاه های متولی و بانک های عامل، از ابتدای امسال تا به امروز، با صحت سنجی تلفنی و بازدید نمونه ای، برای 7 هزار و 311 نفر در گیلان شغل ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از اختصاص  بیش از یک هزار میلیارد ریال برای توسعه کسب و کار های خانگی خبر داد و افزود: در سال جاری 259 طرح اشتغالزایی با 250 میلیارد ریال تسهیلات بانکی هم راه اندازی شده است.

 آقاجانی با تأکید بر لزوم توجه به اعطای تسهیلات برای 2 هزار و 418 نفر در گیلان، بیان کرد: در سال گذشته 650 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل تسهیلات مشاغل خانگی شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به هوشمندسازی مراحل کاریابی، گفت: کارجویان می توانند برای پیدا کردن کار مناسب و دریافت مشاوره شغلی ، به سامانه جستجوی شغل به نشانی: https://shoghl.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1000 میلیارد ریالی به توسعه کسب و کار خانگی در گیلان

اختصاص 1000 میلیارد ریالی به توسعه کسب و کار خانگی در گیلان