مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-15سياسي

آمادگی ایران برای عمره مفرده


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت برگزار شد، غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گزارش مشروحی از بررسی ها و کارشناسی های انجام شده برای از سرگیری سفرهای عمره ارائه کرد.

وی با بیان راهکارها و برنامه های پیشنهادی در خصوص از سرگیری سفرهای عمره، به بررسی های انجام شده در خصوص اعزام کارگروه ها و عوامل مورد نیاز، پروازها و سرفصل فعالیت های امور عمره اشاره کرد.

سرپرست حجاج ایرانی نیز در ادامه توصیه هایی در ارتباط با زمان بندی و تعداد ایستگاه های پروازی برای اعزام عمره گزاران ارائه و تصریح کرد: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند و در انتظار اعلام تصمیمات حاکمیتی در این مورد هستند.

این جلسه با گزارش حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی، معاون فرهنگی بعثه فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درباره فعالیت های فرهنگی انجام شده در حج 1402 ادامه یافت و وی به برگزاری 150 برنامه محفل انس و معرفت، 37 دعای کمیل متمرکز، 24 دعای ندبه متمرکز، 18 برنامه ویژه مناسبت های خاص ملی و مذهبی، 67 برنامه زیارت دوره ویژه، 104 برنامه مکه شناسی و مدینه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای عمره مفرده

آمادگی ایران برای عمره مفرده