مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-21اقتصادي

کاهش 29 درصدی شدت مصرف انرژی در پالایشگاه بندرعباس


رییس بهینه سازی مصرف انرژی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: شدت مصرف انرژی در شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال 1401 نسبت به مقدار متوسط این شاخص در پالایشگاه های نفت کشور حدود 29 درصد کمتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید عزت پناهی رییس بهینه سازی مصرف انرژی شرکت پالایش نفت بندرعباس امروز اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و پایش نتایج حاصل از اقدامات صورت گرفته در این شرکت در راستای بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند پالایش نفت و فرایندهای جنبی وابسته به آن با رویکرد پیشگیرانه مطابق با استانداردهای بین المللی استقراریافته در این شرکت از جمله سیستم مدیریت انرژی ISO 50001:2018، شرکت پالایش نفت بندرعباس موفق به کاهش شدت مصرف انرژی گردید.

 رییس بهینه سازی مصرف انرژی شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: توجه به بهینه سازی مصرف انرژی به عنوان یکی از عوامل مؤثر در کاهش هزینه های فرایند پالایش و کاهش آلاینده های زیست محیطی موجب کاهش شدت مصرف انرژی در پالایشگاه نفت بندرعباس در مقایسه با میانگین پالایشگاه های کشور شده است که این میزان در سال 1401 حدود 29 درصد بوده است.

   سعید عزت پناهی همچنین عنوان داشت: انجام ممیزی جامع انرژی، پایش منظم و مستمر پارامترهای عملیاتی، انجام تعمیرات اساسی به موقع، راهبری و مدیریت واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 29 درصدی شدت مصرف انرژی در پالایشگاه بندرعباس

کاهش 29 درصدی شدت مصرف انرژی در پالایشگاه بندرعباس