مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-03اقتصادي

کرمانشاه؛ محصول ارگانیک استاندارد ندارد


معاون استاندارسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز نشان محصول ارگانیک ملی در کشور نداریم، از کشاورزان استان خواست؛ - نسرین ذوالنوریان، معاون استاندارسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 33 هزار استاندارد ملی برای اکثر محصولات، فرآورده ها و  خدماتی که در جامعه وجود دارد، تدوین شده است.

وی رسالت اصلی سازمان استاندارد را ورود به تمام لایه های و آحاد جامعه عنوان کرد و ادامه داد: استاندار ملی برای اولین بار در کشور به عنوان تنها متولی محصولات اورگانیک، دستورالعمل صدور محصولات اورگانیک را اعلام کرده است.

  معاون استاندارسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به پتانسیل های خوب کشاورزی در استان از اصحاب رسانه خواست، این محصول را به کشاورزان اطلاع رسانی کنند تا برای ثبت محصول ارگانیک اقدام کنند.

وی به ارگانیک بودن باغات انار پاوه اشاره ای داشت و گفت: در استان محصولات خوب و سالمی همچون نخود، انار، انجیر، زیتون، سیب، گیلاس و آبالو داریم که تنها باید کشاورزان همت کنند و با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام های اولیه را انجام دهند؛ اداره کل استاندارد کرمانشاه پذیرایی این کشاورزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه؛ محصول ارگانیک استاندارد ندارد

کرمانشاه؛ محصول ارگانیک استاندارد ندارد