مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-13سياسي

دعوت از نخبگان همدان برای ثبت نام در انتخابات مجلس


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان از نخبگان و دغدغه مندان حقیقی استان برای پیش ثبت نام در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان طی بیانیه ای از نخبگان و دغدغه مندان حقیقی استان برای پیش ثبت نام در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم باید برای مجلس شورای اسلامی، افراد باایمان ، شجاع ، کارآمد ، وظیفه شناس ، پرانگیزه ، وفادار به اسلام، مردم، انقلاب و کشور ، سرسخت در مقابل دشمنان و دل نبسته به دنیا و مطامع مالی برگزیده شوند.

مقام معظم رهبری اکنون که به فضل الهی و عنایت صاحب الامر حضرت حجت(عج) بیش از 44 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در سال جاری در آستانه انتخاباتی دیگر هستیم بایستی مروری داشته باشیم بر وضعیت نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی.

آیا همه نمایندگان فعلی ویژگی های یک نماینده طراز را که در تعاریف امامین انقلاب معرفی می شود دارا هستند؟ آیا در این نمایندگان شجاعت،کارآمدی، وظیفه شناسی، وفاداری به اسلام و مردم و انقلاب و.

دیده می شود؟ آیا نمایندگان استان همدان باعث اعتلای کشور و حرکت رو به جلو شده اند؟ پاسخ برای این سوال ها و بسیاری دیگر از سوال های مشابه را به عهده مردم و دانشجویان می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نخبگان همدان برای ثبت نام در انتخابات مجلس

دعوت از نخبگان همدان برای ثبت نام در انتخابات مجلس