مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-21فرهنگي

واکنش شورای نظارت به جلسه اخیر کانون کارگردانان خانه تئاتر


شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی برگزاری جلسه کانون کارگردانان متنی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش در واکنش به جلسه کانون کارگردانان تئاتر که روز سه شنبه 24 مرداد با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خانه تئاتر برگزار شد، یادداشتی را منتشر کرد.

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش با تأکید بر جمله معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تئاتر باید سیاسی باشد ولی سیاست بازی اصلا خوب نیست که در جلسه با تنی چند از کارگردانان خانه تئاتر مطرح شده بود، ضمن تقبیح رفتارهای جناحی و باندی بعضی از هنرمندان در یادداشتی که منتشر کرده، آورده است: تئاتر باید سیاسی باشد ولی سیاست بازی اصلا خوب نیست؛ این جمله شاید یکی از شاه بیت های سخنان محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانش آموخته هنر و مدیرعامل سابق بنیاد ادبیات نمایشی ایران در نشست 24 مرداد خانه تئاتر باشد.

نشستی که انجمن کارگردانان تئاتر ایران با محوریت شهرام گیل آبادی چندی است با موضوع سانسور در تئاتر در خانه ای که می بایست متعلق به اهالی تئاتر باشد و دغدغه های معیشتی، کاری و حرفه ای آن ها را بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای نظارت به جلسه اخیر کانون کارگردانان خانه تئاتر

واکنش شورای نظارت به جلسه اخیر کانون کارگردانان خانه تئاتر