مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-22سياسي

دادگستری استان تهران مانع تضییع حقوق هزاران شهروندان شد


رییس کل دادگستری استان تهران از حل مشکل اراضی تعاونی دانشگاه ابوریحان موسوم به «شهرک دانش» با بیش از 200 نفر مالباخته و حل مشکل اراضی تعاونی «کوثر فرهنگیان» با بیش از هزار نفر مالباخته پس از 20 سال با ورود دستگاه قضا خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران از حل مشکلات مربوط به تعاونی های شهرستان پاکدشت با ورود دستگاه قضا و پس از گذشت قریب به 20 سال خبر داد و گفت: موضوعات مرتبط با تعاونی های شهرستان پاکدشت از سال 1383 قریب به 20 سال قبل صرفا در بحث اولیه مالکیت زمین و صدور جواز ساخت به عنوان یک معضل لاینحل در سطح شهرستان پاکدشت مطرح بود که با گذشت زمان و اعمال سلایق متفاوت گره مساله کورتر شد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: استمرار مشکلات مرتبط با تعاونی های شهرستان پاکدشت از یک طرف موجبات نارضایتی مردم به جهت مشخص نبودن نتیجه و هدر رفت سرمایه های آن ها و از طرف دیگر با توجه به وجود شهرداری در طرف دیگر، موجبات تضییع بیت المال را فراهم کرده بود.

وی با اشاره به ورود مدعی العموم به منظور حل مشکلات مرتبط با تعاونی های شهرستان پاکدشت در راستای احیاء حقوق عامه اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که در اکثر موارد، اختلاف ایجاد شده بین تعاونی با شهرداری در خصوص نحوه پرداخت باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری استان تهران مانع تضییع حقوق هزاران شهروندان شد

دادگستری استان تهران مانع تضییع حقوق هزاران شهروندان شد