مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-19اجتماعي

آغاز تامین نظم و امنیت همایش بزرگ اربعین در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان در مسیر مرز خسروی و مهران قرار دارد از بکارگیری 5200 نیروی پلیس در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان ظهر شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه تأمین نظم و امنیت همایش بزرگ اربعین حسینی، اظهار کرد: ما امروز همایش بزرگ خادمین انتظامی را برگزار کردیم که این همایش در واقع به منظور اعلام آمادگی برای خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: کرمانشاه درگاه ورودی کربلای معلی بوده و مسیرهای استان ایلام هم از همین گذرگاه است و معابر در استان کرمانشاه به یک کانال تبدیل می شود، در واقع در استان کرمانشاه بیش از 638 کیلومتر جاده به سمت خسروی داریم که با آمادگی کامل معابر را هم پوشش انتظامی و هم پوشش ترافیکی خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: 70 درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار است که از ورودی شهر کنگاور آغاز شده و تا شهرهای مختلف از جمله صحنه، کرمانشاه.

و نهایتاً مرز خسروی ادامه پیدا می کند.

حاجیان اضافه کرد: بیش از 41 توقفگاه در مسیر تردد زوار ایجاد شده که کاملاً تحت پوشش امنیتی و انتظامی قرار دارد و ضمن اینکه تمام پارکینگ های مسیر نیز تحت پوشش انتظامی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تامین نظم و امنیت همایش بزرگ اربعین در کرمانشاه

آغاز تامین نظم و امنیت همایش بزرگ اربعین در کرمانشاه