مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-21سياسي

برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم


باید در آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد خاکسار صبح دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار داشت: پیشرفت هر کشور و جامعه ای از جهات مختلف بدون کمک آموزش و پرورش ممکن نیست و باید در آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: در ارتباط با مسئله آسیب های اجتماعی که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارد، چندین جلسه برگزار شده که در این جلسات از رییس امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش استفاده شده است.

رییس آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: در شهریور ماه به مدیران مدارس تاکید می شود که جلسات آموزش خانواده ویژه اولیا و بیان جهاد تبیین برنامه ریزی شود تا جلسات آموزش خانواده را برای اولیا داشته باشیم.

خاکسار تصریح کرد: در شهرستان اردستان دانش آموزان پایه دهم براساس فرم هدایت تحصیلی نسبت به انتخاب رشته اقدام و درحال ثبت نام هستند همچنین سعی شده است که طبق مصوبات قبلی، دانش آموزان را به سمت رشته های فنی و مهارتی هدایت شوند.

وی بیان کرد: هیأت های دانش آموزی در مدارس شهرستان تشکیل خواهد شد همچنین رنگ آمیزی و فضاسازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر، در حال انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم

برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم