مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-09سياسي

ثبت نام بیش از 1400 متقاضی دریافت زمین قانون جوانی جمعیت در سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 400 متقاضی برای تحویل زمین و استفاده از ظرفیت قانونی جوانی جمعیت در این استان ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: بیش از یک هزار و 400 متقاضی برای تحویل زمین و استفاده از ظرفیت قانونی جوانی جمعیت در این استان تاکنون ثبت نام کردند که رویه در این زمینه باید تسریع یابد.

وی اضافه کرد: تاکنون 400 نفر از متقاضیان دریافت زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان سمنان زمین مسکونی خود را دریافت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: یکی از تکالیف و اولویت های کشور و استان سمنان جوانی جمعیت است و در این حوزه نیاز به یک اقدام عملی و برنامه های اجرایی امری حائز اهمیت است.

ریواده خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در حوزه جوانی جمعیت، افزایش نرخ فرزندآوری و ترویج خانواده پرجمعیت به صورت ویژه در دستور کار بوده و چابک سازی فرآیندها نیز در این حوزه باید انجام گیرد تا فرزندآوری به یک فرهنگ تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 1400 متقاضی دریافت زمین قانون جوانی جمعیت در سمنان

ثبت نام بیش از 1400 متقاضی دریافت زمین قانون جوانی جمعیت در سمنان