مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-19سياسي

25 درصد اعتبارات تنگستان به حوزه فرهنگی و آموزشی اختصاص یافت


25 درصد اعتبارات این شهرستان به حوزه فرهنگی، آموزشی و گردشگری اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی جمعه شب در نشست کار گروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه در اعتبارات سال گذشت در حوزه فرهنگی اعتبارات خوبی تخصیص داده شد اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی سال 1402 شهرستان 25 درصد اعتبارات به حوزه فرهنگی، آموزشی و گردشگری اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در بحث موضوعات تربیتی، نماز، عفاف و حجاب و مشاوره روانشناسی به صورت یک الگو در میان خانواده ها باید قرار گیرد که بعضی دستگاه های می توانند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشند.

فرماندار تنگستان افزود: یکی از معضلات و دلیلی که در سیستم فرهنگی و اجتماعی در شهرستان علیرغم وجود عده و دستگاه داریم و دولت نیز از نظر زیر ساختی، سخت افزاری و تجهیزات در ابعاد مختلف پوشش و پشتیبانی می شود اما خروجی فعالیت های ابعاد نیروی انسانی و امکانات نیست.

وی بیان کرد: یک سند یا برنامه اجرایی دقیق در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرستان برای شش ماهه دوم سال تدوین و دستگاه ها در این حوزه وظیفه ای که دارند متوجه و عملکرد خوبی داشته باشند.

لطفی یاد آور شد: تا زمانی که خدمات شورای فرهنگی عمومی شهرستان در بخش دولتی تصور می شود و به مردم وصل نشود همان خواهد بود که الان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد اعتبارات تنگستان به حوزه فرهنگی و آموزشی اختصاص یافت

25 درصد اعتبارات تنگستان به حوزه فرهنگی و آموزشی اختصاص یافت