مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-19ورزشي

ایران و ژاپن فینالیست می شوند/میزبانی ارومیه عالی است


پیش بینی من این است که تیم های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم ها بالاتر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامیلو اندرس سوتو عصر شنبه در پایان دیدار تیم ملی قطر با هند که سه بر صفر به سود قطر پایان یافت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: در ادامه با توجه به اینکه تیم ها به آمادگی می رسند، رفته رفته مسابقات سخت خواهد شد و پیش بینی من این است که تیم های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم ها بالاتر هستند.

وی در خصوص بازی مقابل هند نیز گفت: در این دیدار بازیکنانم با سختی مواجه شدند، اما با سرویس های عالی و بی نقص توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر عنوان کرد: امروز تماشاگران ارومیه ای با تشویق تیم قطر سورپرایزمان کردند و بی صبرانه منتظرم تا دیدار تیم ملی ایران و جو ورزشگاه را ببینم.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر با اشاره به جو فوق العاده ورزشگاه غدیر ارومیه، گفت: میزبانی ارومیه واقعاً عالی است و هواداران والیبال این شهر با تشویق تیم ملی قطر سورپرایزمان کردند و بی صبرانه منتظر مسابقه تیم ملی ایران هستم تا جو بی نظیر ورزشگاه را ببینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و ژاپن فینالیست می شوند/میزبانی ارومیه عالی است

ایران و ژاپن فینالیست می شوند/میزبانی ارومیه عالی است