مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-12اقتصادي

آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در یونسی، بجستان، گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند


آماده سازی، زیر ساخت، تسهیلات، پروانه و ساخت، سایت های یونسی، بجستان، گناباد، بیدخت، کاخک، روشناوند در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و مدیر کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در برخی از سایت ها مسئله کمبود زمین وجود داشت اما با همکاری نهادهای محلی و پیگیری های فرماندار و دستگاه های ذی ربط استانی مسئله زمین به ویژه در شهرستان گناباد را حل کردیم.

جواد خدایی در دومین دور بازدیدهای میدانی از پروژه ها و سایت های نهضت ملی مسکن در شهرهای گناباد، بجستان، بیدخت، روشناوند و یونسی با اشاره به اینکه در برخی از سایت ها مسئله کمبود زمین وجود داشت اما با همکاری نهادهای محلی و پیگیری های فرماندار و دستگاه های ذی ربط استانی مسئله زمین به ویژه در شهرستان گناباد را حل کردیم، افزود: لذا مقرر شده است اقدامات لازم برای آماده سازی در سایت ها با سرعت بیشتری پیگیری شود.

زیر ساخت در سایت های با تاخیر انجام می شد و با دستوری که امروز صادر شد و با برنامه ریزی دستگاه های مسئول به ویژه آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق استان و شهرستان پیگیری های ویژه انجام شود تا سایت ها پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در یونسی، بجستان، گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند

آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در یونسی، بجستان، گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند