مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-06اقتصادي

1.8 میلیون تن کالا از بنادر خوزستان ترخیص شد


در یک سال گذشته برای تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی، یک میلیون و 800 هزار تن کالای مورد نیاز با رفع موانع از بنادر استان ترخیص و وارد چرخه مصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهقانی عصر امروز یکشنبه ضمن بازدید از انبارهای محل نگهداری کالاها، اسکله و یکی از کشتی های پهلو گرفته برای تخلیه در بندر امام بیان کرد: پس از این بازدید تصمیماتی در خصوص تخلیه کالاها، اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: یکی از این مصوبات این سفر این بود که با توجه به شرایط آب هوایی بندر امام و میزان رطوبت بالا و به منظور جلوگیری از فاسد شدن و ورود خسارت به بیت المال، 210 هزار تن از نهاده های دامی موجود در انبارهای بندر امام به انبارهای این سازمان در استان های دیگر که از نظر آب و هوایی شرایط مطلوب تر و بهتری دارند، منتقل شود که مقرر شده این امر با نظارت لازم از سوی دستگاه های دولتی ناظر بر کیفیت و سلامت و نیز مدیریت نهاد متولی صورت گرفته و در چرخه توزیع و مصرف کشور قرار گیرد.

رییس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: هدف از این بازدیدها اجرای دستورالعمل رییس قوه قضاییه مبنی بر نظارت میدانی به منظور تسریع در ترخیص کالاهای اساسی، تسهیل در فرآیندها، جلوگیری از فاسد شدن کالا و ورود خسارت به بیت المال، پیگیری و صدور دستورات میدانی برای رفع موانع و مشکلات مربوطه از انبارهای ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.8 میلیون تن کالا از بنادر خوزستان ترخیص شد

1.8 میلیون تن کالا از بنادر خوزستان ترخیص شد