مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:502023-07-25اقتصادي

تولید 27 هزار تُن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این استان سالانه 27 هزار تُن گوشت قرمز تولید می شود، گفت: از این میزان 12 هزار تُن در داخل استان مصرف و مابقی به نقاط دیگر کشور ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این استان سالانه 27 هزار تُن گوشت قرمز تولید می شود، گفت: از این میزان 12 هزار تُن در داخل استان مصرف و مابقی به نقاط دیگر کشور ارسال می شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سرانه مصرف گوشت قرمز در این استان 12 کیلوگرم است، ادامه داد: ایجاد مجتمع های دامپروری و اصلاح نژاد دام از جمله اقداماتی است که در راستای افزایش تولید گوشت قرمز در استان انجام می شود.

وی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی 14 واحد دامپروری بزرگ صنعتی در استان با سرمایه گذاری هلدینگ ها و نهادهای اقتصادی در استان آغاز شده است.

برزگر اضافه کرد: در استان ما سالانه 300 هزار تن لبنیات تولید می شود و همچنین مرغداری های ما ظرفیت جوجه ریزی 20 میلیون قطعه را به صورت سالانه دارا هستند.

وی عنوان کرد: ایجاد مجتمع های دامپروری صنعتی به ما کمک می کند تا زنجیره ارزش افزوده تولید گوشت از ابتدا یعنی از مرحله تولید خوراک دام تا مرحله کشتار و بسته بندی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 27 هزار تُن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری

تولید 27 هزار تُن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری