مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-20اقتصادي

تسریع در اجرای پروژه های اولویت دار سال 1402 شهرداری تهران با نقش محوری تملک اراضی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تعاملی مدیرکل برنامه وبودجه با مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با حضور معاونین ادارات کل برنامه وبودجه و پایش برنامه ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و سازمان املاک و مستغلات در راستای نشست های .

- شهرابی در نشست تعاملی با سازمان املاک و مستغلات خواستار شد: تسریع در اجرای پروژه های اولویت دار سال 1402 شهرداری تهران با نقش محوری تملک اراضی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران، فرآیند تملک اراضی در طرح های توسعه ای را نقطه آغاز اجرای کلان پروژه های شهری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تعاملی مدیرکل برنامه وبودجه با مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با حضور معاونین ادارات کل برنامه وبودجه و پایش برنامه ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و سازمان املاک و مستغلات در راستای نشست های همدلی و اتحاد برگزار و طی آن وضعیت بودجه ای سازمان املاک، عملکرد تملک و درآمد در سال گذشته و امسال با رویکرد بازنگری در بودجه سازمان ها و شرکت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیر شهرابی مدیرکل برنامه وبودجه شهرداری تهران در این نشست، از مجموعه املاک و مستغلات به عنوان سازمان محوری، مهم و حاکمیتی در شهرداری تهران یاد کرد و افزود: عملیاتی کردن پروژه های مختلف شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای پروژه های اولویت دار سال 1402 شهرداری تهران با نقش محوری تملک اراضی

تسریع در اجرای پروژه های اولویت دار سال 1402 شهرداری تهران با نقش محوری تملک اراضی