مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-21سياسي

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم برخوردار است


شهردار سنندج با بیان اینکه در راستای توزیع عادلانه خدمات شیب اقدامات شهرداری به سمت مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری است، گفت: برای نواحی منفصل شهری و کم برخوردار طی 2 سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده که البته معتقدیم نسبت به آنچه در خور شأن مردم فهیم .

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج با بیان اینکه در راستای توزیع عادلانه خدمات شیب اقدامات شهرداری به سمت مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری است، گفت: برای نواحی منفصل شهری و کم برخوردار طی 2 سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده که البته معتقدیم نسبت به آنچه در خور شأن مردم فهیم این منطقه است کم بوده و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

سید انور رشیدی امروز در جلسه کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم برخوردار که با حضور تعدادی از اعضای شورا، شهردار سنندج و نمایندگانی از دستگاه های خدمات رسان و معتمدان محلی و با محوریت ناحیه منفصل شهری ننله برگزار شد، اظهار کرد: کارهایی که در سطح شهر و به ویژه در نواحی منفصل شهری انجام شده وظیفه بوده و با تمام توان استمرار خواهد داشت.

وی افزود: توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر با هدف ارتقای امیدآفرینی در جامعه از اولویت های مهم مدیریت شهری و تاکیدات اعضای شورای شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم برخوردار است

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم برخوردار است