مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-02اقتصادي

اولین مرکز صنایع دریایی و شیلاتی کشور در «دیر» افتتاح می شود


رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیر گفت: فاز اول مرکز صنایع دریایی و شیلاتی بندر دیر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش، حسین درویشی صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته ملی مهارت، اظهار داشت: بیکاری یکی از مهمترین معضلات جامعه است که به فقدان مهارت در افراد برمی گردد.

رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیر افزود: سازمان فنی و حرفه ای نقش مهمی در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروی انسانی ماهر دارد.

وی بیان داشت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیر با پنج کارگاه ثابت شهری و 10 کارگاه روستایی در حوزه خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر سالانه بیش از هزار و 500 نفر از جوانان را با آموزش های مهارتی توانمندسازی می کند.

درویشی ادامه داد: این مرکز بر اساس نیازسنجی دوره های آموزشی در رشته های برق، صنایع پوشاک، فناوری اطلاعات، ایمنی و بهداشت، صنایع دستی، شیلات و آبزی پروری، حسابداری، مکانیک و … برای اقشار مختلف برگزار می کند.

ارائه آموزش به 19 گروه هدف وی با اشاره به فعالیت 10 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح شهرستان، عنوان کرد: فنی و حرفه ای دیر آموزش های مهارتی برای 19 گروه هدف شامل سربازان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، عشایر، اصناف و … برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز صنایع دریایی و شیلاتی کشور در «دیر» افتتاح می شود

اولین مرکز صنایع دریایی و شیلاتی کشور در «دیر» افتتاح می شود