مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-05ورزشي

«سبک های رزمی» فرزند سرراهی ورزش/ بی توجهی به چند میلیون جوان


اداره سبک ها و رشته های رزمی در ایران درحالی سال هاست به چالش جدی ورزش کشور تبدیل شده که در این رشته ها جوانان و علاقمندان پرشماری فعالیت می کنند اما هیچ وقت به آنها توجه رسمی نشده است.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه ورزشی- محمد بیرامی: نحوه فعالیت رشته های رزمی بخصوص آنها که در بازی های مهمی چون آسیایی و رزمی حضور دارند و طیف رشته های تحت نظر IOC محسوب می شوند، در سال های اخیر محل مناقشه بین مسئولان ورزش کشور و این رشته ها بوده است.

نمونه بارز آن کیک بوکسینگ واکو بود که پس از کش و قوس های فراوان با تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک از جمع تیم های اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی خارج شد.

متأسفانه چوب این اختلاف به چشم ورزشکارانی می رود که سال ها عمر و سرمایه خود را صرف یک رشته رزمی می کنند، ولی زمان نتیجه گیری با چنین چالش هایی مواجه شده و فرصت های مهم زندگی خود را برای حضور در میدان های پراهمیت بین المللی از دست می دهند و یا عضو تیم ملی می شوند، ولی خود باید هزینه های سفر و مبارزه در یک میدان بزرگ را پرداخت کنند.

چالش عملکردی انجمن های رزمی تا آنجا پیش رفت که اواخر سال 1400 دو رشته رزمی اعلام کردند که از این پس به عنوان یک فدراسیون مستقل فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سبک های رزمی» فرزند سرراهی ورزش/ بی توجهی به چند میلیون جوان

«سبک های رزمی» فرزند سرراهی ورزش/ بی توجهی به چند میلیون جوان