مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-14سياسي

اربعین، فرصتی مغتنم برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت برپایی بازارچه های از صنایع دستی استان در کنار مواکب اربعین، گفت: - داریوش فرمانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه امروز در گفت وگو  با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه بیش از 64 رشته صنایع دستی فعال دارد که حدود 25 هزار نفر در این حوزه مشغول هستند.

وی با اشاره به سه شهر ملی صنایع دستی در استان (گلیم هرسین، تنبور دالاهو و گیوه نودشه)  از برنامه های این اداره کل در بحث صنایع دستی برای اربعین سخن گفت و افزود: ستاد اربعین در اداره کل تشکیل شده و هماهنگ کردیم تا خدمات خوبی در حوزه هایی که رسالت ذاتی ما است، در این ایام ارائه دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، از برپایی بازارچه های صنایع دستی در کنار موکب ها در مسیر ورودی زائران از کنگاور تا قصرشیرین خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا پیگیری های لازم را با فرمانداران و معاون اقتصادی استانداری صورت گرفته که بازارچه هایی از صنایع دستی در مکان های که بحث ترافیک مطرح نباشد در ایام اربعین برپا شود.

فرمانی گفت: استفاده از مسیر اربعین در استان در راستای بحث ارزش افزوده زنجیره های صنایع دستی فرصتی مغتنم است که با پیگیری ها باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین، فرصتی مغتنم برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه

اربعین، فرصتی مغتنم برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه