مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-08اقتصادي

معدن نمک، ظرفیتی خاص در گردشگری سلامت زنجان


رییس گروه نظارت و ارزیابی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: معدن نمک موجود در شهرستان زنجان، ظرفیتی خاص در گردشگری سلامت استان به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل اجلی، رییس گروه نظارت و ارزیابی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: وجود شرایط آب و هوایی مناسب در یک نقطه جغرافیایی موجب می شود افراد این محل را انتخاب و اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند.

  رییس گروه نظارت و ارزیابی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه امکانات تفریحی از قبیل مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری که در فرآیند تقویت سلامت افراد تاثیرگذار است موجب توسعه گردشگری سلامت می شود، ادامه داد: به عنوان مثال ایجاد یک مکان درمانی برای درمان بیماری آسم در نقطه ای خاص به تجویز پزشکان از عوامل توسعه گردشگری سلامت محسوب می شود.

  وی اظهار کرد: در زمان حاضر زنجان به دلیل وجود ظرفیت معدن نمک و همچنین دانش کافی آن از ظرفیت های لازم برای توسعه گردشگری سلامت برخوردار است و وجود امکانات و شرایط در نقطه خاص، زمینه های برنامه ریزی در حوزه گردشکری سلامت از جمله گردشگری درمانی را مهیا می کند و حتی به ارتقای روز افزون آن منتهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن نمک، ظرفیتی خاص در گردشگری سلامت زنجان

معدن نمک، ظرفیتی خاص در گردشگری سلامت زنجان