مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-05اقتصادي

ارزندگی بازار سهام پول های خُرد را به بورس جذب کرد


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند محدوده فعلی شاخص کل و شاخص کل هم وزن به لحاظ بنیادی، سبب ارزندگی و جذابیت بازار سهام شده و بدین ترتیب بخشی از پول های پارک شده توسط سهامداران خُرد به بورس وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بورس تهران در هفته ای که گذشت روزهای پرنوسان، اما کم رمقی را سپری کرد و شاهد رفت و برگشت های متوالی در نماگرهای اصلی تالار شیشه ای بودیم که نتیجه آن نیز کاهش شاخص کل بورس به زیر کانال 2 میلیون واحدی بود.

اما بورس تهران امروز بعد از مدت ها یک روز تماماً سبز را به ثبت رساند و توانست صعود خوبی را ثبت کند.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بخشی از پول های پارک شده توسط سهامداران خُرد به بورس وارد شده است و اصطلاحا نهنگ ها وارد بازار سرمایه شده اند.

امروز سهام ایران خودرو پرمعامله ترین سهم بازار بود و بیشترین ورود پول حقیقی را ثبت کرد؛ گروه خودرو و ساخت قطعات نیز بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار را داشت.

* عرضه کنندگان میلی به فروش در بورس ندارند علی مؤمنی کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره روند آینده بورس گفت: بخش عمده کم جانی این روزهای بازار سهام نشات گرفته از سیاست های یک طرفه تصمیم گیران اقتصادی و به عبارتی دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزندگی بازار سهام پول های خُرد را به بورس جذب کرد

ارزندگی بازار سهام پول های خُرد را به بورس جذب کرد