مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-16حوادث

عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مسلحانه شهروندی در فلاورجان در کمتر از 48 ساعت از وقوع جنایت در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس خبر داد.

- سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان و متواری شدن قاتل، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت آغاز شد.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در محل مشخص شد فردی حدودا 50 ساله با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و عامل این قتل نیز به سرعت از محل متواری شده است.

هاشمی فر ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی در نهایت عامل این جنایت در کمتر از 48 ساعت از وقوع قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ پلیسی، در مخفیگاهش دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، 2 تیغه خشاب و 13 فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: در این رابطه با اقدامات هوشمندانه پلیسی همدست قاتل نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند

عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند