مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-17سياسي

کتاب از ارکان مهم توسعه فرهنگی کشور است


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی کشور، گفت: این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه فرهنگ، - ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی کشور، گفت: این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه فرهنگ، نیاز به حمایت مسئولان دستگاه های مختلف و خیرین دارد.

معصومه حسنی خونسار در دیدار با احمدی، فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان اظهار کرد: خوشبختانه سطح خدمت رسانی کتابخانه های عمومی با برگزاری برنامه های متنوع در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته که این امر با استقبال اقشار مختلف مردم مواجه شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: کتابخانه های عمومی مریوان به رغم برخی کمبودها همواره تلاش کرده اند که بهترین خدمت رسانی را به علاقمندان داشته باشند و استقبال گسترده از برنامه های فرهنگی در این کتابخانه ها خود این امر را اثبات می کند.

حسنی خونسار عنوان کرد: حمایت دستگاه ها و ارگان های تاثیرگذار مانند فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری ها می تواند سطح خدمت رسانی عمومی را در حوزه کتاب و کتابخوانی بیش از پیش ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب از ارکان مهم توسعه فرهنگی کشور است

کتاب از ارکان مهم توسعه فرهنگی کشور است