مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-20فرهنگي

قهرمانی از این دست تماشا+فیلم


این بار قهرمان به شکل دیگر ظهور کرد، درست لحظه هایی که نفس شاهدان عینی در سینه ها حبس شده شده بود و هرکس در تلاش بود که جان خود را نجات دهد، ناگهان جوانی با دستان خالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، هر بار که شرح زندگی مردم وطنم را می خوانم، می بینم مردمانی بی نظیر وجود دارند که همه عمر در وادی کمک به سعادت و نجات انسان ها تلاش می کنند؛ اما خودشان را نمی بینند و فقط دیگران را می بینند.

این روزها هم قهرمان مردم وطنم کسی است که هر گوشه و کناری می روم سخن از رشادتش در میان است، کسی که ضامن جان چندین نفر در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شد و هرکسی از کوچک تا بزرگ با زبان و فرهنگ خودش از این قهرمان می گوید.

قهرمانی لرتبار از نورآباد ممسنی مهد فرهنگ، غیرت و مهمان نوازی که وقتی خون زائر شاهچراغ (ع) را دید رگ غیرت و شجاعتش به جوش آمد و به گفته خودش هر ایرانی، هر بچه شیعه و مذهبی که این صحنه را می دید همین کاری را می کرد که فرزاد بادپا کرد.

ما همه داستان قهرمانان با غیرت و شجاع را فراموش کرده بودیم تا اینکه فرزاد بادپا، نیروی خدماتی حرم شاهچراغ (ع) باز دلیری و مردانگی مردان ایران زمین را به ما ثابت کرد.

حسن محمودی از نخبگان ممسنی، دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق عمومی، دانشگاه علوم قضایی تهران از فرزاد بادپا قهرمانی که ناجی جان ملت شد، گفت: در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی از این دست تماشا+فیلم

قهرمانی از این دست تماشا+فیلم