مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-06پزشكي

توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای سرطان و بیماری های ایمنی


تفاهم نامه سه جانبه حول محور حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای راهبردی در درمان سرطان و بیماری های ایمنی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک کارخانه نوآوری داروپزشکی که با مساحت 6500 متر زیر بنا و با استفاده از تکنولوژی های نوآورانه و با هدف توسعه محصولات سلامت محور در سال 1401 احداث شده بود پس از گذشت یک سال در با حضور دکتر محمدحسین متالهی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری، حیدر محمدی رییس سازمان غذا دارو و .

در پردیس استان تهران افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم تفاهم نامه سه جانبه میان ستاد توسعه زیست فناوری، سازمان غذا و دارو و بهستان دارو حول محور حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای راهبردی در درمان سرطان و بیماری های ایمنی امضا شد.

محوریت اصلی این کارخانه متمرکز بودن بر دانش فنی تولید دارو است.

فاز اول کارخانه نواوری دارو پزشکی مشتمل بر فضای کار اشتراکی بوده که جهت استقرار پژوهشگران، آزمایشگاه تحقیق و توسعه، آزمایشگاه کنترل کیفیت، انبار دارویی، تاسیسات تامین پیش نیازهای اتاق تمیز شامل دستگاه های تولید آب خالص و آب مخصوص محصولات تزریقی و اتاق های تمیز منطبق با GMP به مساحت 1000 متر جهت تولید پرتیین های نوترکیب با میزبان های جانوری و میکروبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای سرطان و بیماری های ایمنی

توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای سرطان و بیماری های ایمنی