مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-06سياسي

مردم میدان دار خیر و احسان در کشور هستند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به دستاوردهای این نهاد عمومی در کشور گفت: خوشبختانه امروز میدان خیر و احسان به دست مردم سپرده شده است و مراکز نیکوکاری در سطح کشور توانسته اند سیاست های کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان را اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاهی اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در گفت وگو با یکی از برنامه های تلویزیونی با اشاره به کمک های کمیته امداد در اشتغال زایی و رفع محرومیت در کشور گفت: اقدامات بسیار خوبی چه از حیثیت جویی و محرومیت زدایی برای نیازمندان شهرها و روستاهای کشور صورت گرفته است که بخشی از آنها را مدیون همت نیکوکاران و مردم این استان ها هستیم.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه طرح اکرام ایتام صورت گرفته به طوری که در ماه مبارک رمضان، دهه ولایت و در برخی از نمایشگاه های استانی و کشوری توانستیم اقدامات بسیار مطلوبی را برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد انجام دهیم.

وی گفت: حمایت از طرح اکرام ایتام علاوه بر آنکه موجب می شود ما بتوانیم از یتیم های کشور حمایت کنیم این دستاورد را به دنبال خواهد داشت که فرهنگ یتیم نوازی را در کشور گسترش دهد و از سویی هم موجب می شود که آفات و ضررهای دنیا از زندگی مردم به دور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم میدان دار خیر و احسان در کشور هستند

مردم میدان دار خیر و احسان در کشور هستند