مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-25سياسي

نخستین عوارضی آزادراه کاشان – اصفهان بهره برداری شد


نخستین مسجد عوارضی آزادراه کاشان - اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با فرارسیدن ماه عزای اباعبدالله الحسین (ع) نخستین مسجد عوارضی کاشان اصفهان افتتاح و کلنگ موکب امیرالمومنین حضرت علی (ع) به زمین زده شد.

بنا بر این گزارش مسجد حضرت زهرا (س) در محل عوارضی کاشان اصفهان با عرصه 470 متر مربع و مساحت 105 متر مربع و با توجه به تقاضا و مطالبات مردمی توسط شرکت آزاد راهی کاشان اصفهان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید که این مسجد دارای 365 متر محوطه سازی هم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان در مراسم افتتاح این مسجد با اشاره به دغدغه های حکومت دینی مبنی بر ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی اظهار داشت: ساخت مسجد باقیات الصالحات است که در فرهنگ دینی هم توجه زیادی به آن شده است.

وی با اشاره به یک حدیث از پیامبر اکرم (ص) که نشستن در مسجد را محبوب تر از نشستن در بهشت دانسته است، ابراز داشت: ساخت مسجد مصداق اطاعت از دستورات ائمه اطهار و دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان ضمن تقدیر و تشکر از شرکت آزادراه کاشان اصفهان بابت اهتمامی که برای ساخت مسجد داشتند، تصریح کرد: ساخت این مسجد علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عوارضی آزادراه کاشان – اصفهان بهره برداری شد

نخستین عوارضی آزادراه کاشان – اصفهان بهره برداری شد