مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-18اقتصادي

نخستین سند ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی کشور در مشهد به امضا رسید


نخستین سند ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی کشور با امضای تفاهمنامه «اجرای سنددار کردن بافتهای ناکارآمد شهری مشهد» روز جمعه با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تفاهمنامه اجرای سنددار کردن بافتهای ناکارآمد شهری مشهد با هدف تعیین تکلیف و ساماندهی به سکونتگاههای غیر رسمی واقع در اراضی تحت تملک راه و شهرسازی، بین استاندار خراسان رضوی و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به امضا رسید.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه امضای این تفاهمنامه به خبرنگاران اظهار کرد: تفاهمنامه مزبور در اجرای بند میم تبصره 11 قانون بودجه امسال است، بر این اساس اسناد سکونتگاههای غیررسمی متعلق به دولت که توسط اشخاص به تصرف درآمده اما ساخت و سازها آنها بر طبق اصول فنی و مهندسی بوده است، با رعایت تشریفات صادر خواهد شد.

حسن بابایی با بیان اینکه امیدواریم پس از اجرای این تفاهمنامه هیچ سکونتگاه غیررسمی با رعایت تشریفات قانونی بدون سند در مشهد وجود نداشته نباشد، افزود: یک و نیم میلیون نفر در سکونتگاههای غیررسمی مشهد ساکن هستند.

وی گفت: در پهنه شهرستان مشهد با توجه به جمعیت قابل توجه امیدواریم در کمتر از دو سال همه سکونتگاههای غیر رسمی مشهد با رعایت تشریفات قانونی از جمله مباحث مربوط به تصرفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سند ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی کشور در مشهد به امضا رسید

نخستین سند ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی کشور در مشهد به امضا رسید