مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:112023-08-11سياسي

صلح در پرونده 24 میلیارد ریالی «چرداول »


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، اسماعیل قمری رییس حوزه قضایی شهرستان چرداول گفت: یک فقره پرونده به ارزش مالی 24 میلیارد و 300 میلیون ریال در شورای حل اختلاف شهرستان چرداول با گذشت محکوم له به صلح و سازش انجامید.

 وی در این باره افزود: با توجه به محکومیت قطعی محکوم علیه پرونده و مراجعه خواهان  جهت توقیف املاک و مزایده به شورای حل اختلاف شهرستان چرداول، پس از رایزنی و تلاش همکاران شعبه اول مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان چرداول و تشکیل جلسه با وی، خواهان از دریافت اصل طلب به میزان یک میلیارد تومان در راستای پویش به عشق امام حسین (ع) میبخشم   گذشت نموده و با دریافت مبلغ مابقی طلب به صورت توافق در پرداخت، رضایت بدون قید و شرط خود را از میزانی که گذشت نموده بود اعلام کرد.

قمری در ادامه ضمن تشکر از اعضاء شورای حل اختلاف چرداول گفت: گذشت به خاطر خدا والاترین خصلت انسانی است و تمام تلاش و هدف ما بعنوان خدمتگزاران مردم در دادگستری اشاعه فرهنگ گذشت و سازش می باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بیش از 49 درصد پرونده های وارد شده به شعب شوراهای حل اختلاف استان در سال گذشته منجر به صلح و سازش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح در پرونده 24 میلیارد ریالی «چرداول »

صلح در پرونده 24 میلیارد ریالی «چرداول »