مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-13سياسي

موکب های حسینی جلوه ای باشکوه از مردمی سازی در آیین اربعین هستند


استاندار کرمانشاه موکب های حسینی را جلوه ای باشکوه از مردمی سازی در آیین اربعین برشمرد و گفت: هر کجا که کارها را به مردم سپرده ایم؛ موفق بوده ایم و در آیین اربعین هم باید با فراهم کردن بسترهای مردمی سازی به نقطه ای برسیم که دولت تنها یک پشتیبانی کننده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در گردهمایی بزرگ موکب داران اربعین حسینی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، بر ضرورت همدلی و همراهی همه دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) برای خدمت عاشقانه به زوار اربعین، اظهار کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته کارهای بسیار خوبی در زمینه فراهم شدن زیرساخت های مبادلاتی، مسافری، خدماتی و رفاهی برای میزبانی شایسته از زوار حسینی در استان انجام شده است.

وی یادآور شد: تلاش کرده ایم هر آنچه در توان داریم در مسیر فراهم کردن مقدمات لازم برای ایام اربعین به کار بگیریم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در ایام اربعین از نقطه آغازین مسیرهای ورودی استان تا خسروی امکان خدمت رسانی به زوار اربعین فراهم باشد.

وی در ادامه به کارهای صورت گرفته در این ایام اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 250 کیلومتر عملیات بهسازی راه های ارتباطی انجام گرفته که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های حسینی جلوه ای باشکوه از مردمی سازی در آیین اربعین هستند

موکب های حسینی جلوه ای باشکوه از مردمی سازی در آیین اربعین هستند