مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-12سياسي

مخالفت عضو شورای رشت با راه اندازی سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت!


نادر حسینی عضو شورای شهر رشت با طرح ایجاد سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت که با اهدافی از جمله افزایش آگاهی شهروندان در زمینه مدیریت شهری، کاهش فساد اداری در مجموعه مدیریت شهری و غیره مطرح شده بود مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت پیش ازظهر امروز در نودوششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت سالروز شهادت پیام آور کربلا حضرت امام سجاد (ع) اظهار کرد: امیدوارم آن امام همام و ائمه معصوم حافظ تمامی خدمتگزاران واقعی نظام باشد.

  وی به 21 مرداد که به نام روزحمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد که در شهر رشت صنایع کوچک متعددی دایر و مشغول فعالیت هستند که متاسفانه به واسطه مشکلات مالی حاکم بر جامعه مدت هاست که با دغدغه های فراوانی مواجه هستند و امید داریم با حمایت دولت حاکم و همچنین نمایندگان مجلس و استاندار پر تلاش گیلان، مشکلاتشان برطرف و به دوران شکوفایی خود دست پیدا کنند.

  محمدحسین کارگرنیا با گرامی داشت 26 مرداد مصادف با سالروز ورود افتخارآفرین آزادگان غیور به میهن اسلامی تصریح کرد: رزمندگان دلاور ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از مرزهای خاکی و آبی کشور پرداختند و برخی از این عزیزان در حین مبارزه با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت عضو شورای رشت با راه اندازی سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت!

مخالفت عضو شورای رشت با راه اندازی سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت!