مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:412023-08-13سياسي

همدان آماده ورود ارزیابان یونسکو


مسئول پیگیری امور منطقه 5 شهرداری همدان با بیان اینکه شهر همدان برای ورود ارزیابان یونسکو آماده شده است گفت: ساماندهی تابلوها، سایبان ها و جداره های دور میدان امام(ره) و ساماندهی مسجد جامع با هزینه شهرداری صورت گرفته و در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، میلاد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت شهری از دو ماه پیش به طور جدی اقدامات مربوط به ثبت جهانی هگمتانه را آغاز کرده و در این راستا پاکسازی و ساماندهی زواید و اغتشاشات بصری از جمله جداره ها، سایبان ها و تابلوها را انجام داده است.

وی به پاکسازی عرصه هگمتانه به ویژه بازار از زوائد بصری اشاره کرد و افزود: بازار 400 ساله همدان باید به یک بازار شکیل و با نمایی زیبا و جذاب تبدیل شود و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

مسئول پیگیری امور منطقه 5 شهرداری همدان با بیان اینکه اقدامات لازم عمرانی و خدماتی در مرکز تاریخی شهر همدان و بازار برای ثبت جهانی هگمتانه انجام شده است در ادامه جداره سازی متحدالشکل خیابان بوعلی و اکباتان را از مهم ترین اقدامات شهرداری همدان دانست.

وی تصریح کرد: برای راسته های بازار و معابر خیابان بوعلی و اکباتان مشاور طرح شرکت عمارت خورشید طراحی های مربوطه را انجام داده تا شاهد نمایی زیبا از فضای مرکز تاریخی و بازار همدان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان آماده ورود ارزیابان یونسکو

همدان آماده ورود ارزیابان یونسکو