مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:142023-08-15سياسي

شجاعی: حمایت ما از رییس جمهور مطلق نیست


نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «بر خلاف اندک افراد وکیل الدوله، حمایت ما از رییس جمهوری حمایت مطلق نیست»، - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر خلاف اندک افراد وکیل الدوله، حمایت ما از رییس جمهوری حمایت مطلق نیست ، گفت: حمایت ما از رییس جمهوری مشروط به طی مسیر در راه انقلاب از جمله تحقق عدالت و برآوردن مطالبات مردم و رهبری در حوزه معیشتی و اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسام حسن شجاعی علی آبادی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در نطق میان دستور خود با محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ و نسبت به ضرورت مدیریت در این زمینه به وزیر کشور تذکر داد.

وی در بخش دیگری از نطق خود با تاکید بر این که دولت موفق است ، گفت: دولت موفق است چون در توسعه ارتباط با مردم موفق بوده و در بهره برداری از برخی پروژه ها موفق عمل کرده است که به نمایندگی از مردم از آن سپاسگزاریم.

وی در عین حال عملکردها در عمل به وعده برآوردن اصلی ترین مطالبه مردم یعنی مهار تورم و گرانی به ویژه در مواد خوراکی را ناموفق دانست.

شجاعی علی آبادی در ادامه خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای رییسی بر خلاف اندک افراد وکیل الدوله، حمایت ما از شما حمایت مطلق نیست و مشروط به طی مسیر در راه انقلاب از جمله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: حمایت ما از رییس جمهور مطلق نیست

شجاعی: حمایت ما از رییس جمهور مطلق نیست