مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-28بين الملل

بن گویر، باعث تعویق سفر کوهن به بحرین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های صهیونیستی امروز جمعه، 28جولای اعلام کردند که بحرین سفر «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور برای هفته آینده را، - رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که دولت بحرین در واکنش اعتراضی به یورش اخیر ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی صهیونیست ها به مسجدالاقصی، سفر ایلی کوهن وزیر خارجه این رژیم را به تعویق انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های صهیونیستی امروز جمعه، 28جولای اعلام کردند که بحرین سفر الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور برای هفته آینده را، پس از یورش ایتمار بن گویر ، وزیر امنیت داخلی کابینه تل آویو به مسجدالاقصی به تعویق انداخته است.

رسانه های صهیونیستی همچون روزنامه یدیعوت آحارونوت ، نوشتند: بحرین از تعویق سفر کوهن، وزیر امور خارجه اسراییل که قرار بود هفته آینده وارد این کشور شود، خبر داد.

به طور رسمی، بحرینی ها این تاخیر را اینگونه توجیه کردند که پادشاه هفته آینده در این کشور نخواهد بود و نمی تواند با وزیر دیدار داشته باشد.

در ادامه این گزارش می خوانیم:، اما اعتقاد بر این است که دلیل واقعی این امر ورود ایتمار بن گویر، وزیر امنیت ملی به کوه معبد و محوطه های مسجدالاقصی است که موجب محکومیت شدید جهان عرب شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن گویر، باعث تعویق سفر کوهن به بحرین شد

بن گویر، باعث تعویق سفر کوهن به بحرین شد