مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-09اقتصادي

بیمه دی با 270 مرکز درمانی استان مرکزی طرف قرارداد است


مدیر بیمه دی در استان مرکزی با اشاره به مراکز طرف قرارداد با این بیمه گفت: 12 هزار مرکز طرف قرارداد در کل کشور و 270 مرکز شامل بیمارستان ها، کلینیک ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محسن جعفری امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم هستند و نقش مهمی نیز در پیشبرد اهداف ادارات و نهادهای خصوصی و غیرخصوصی دارند.

وی با اشاره به فعالیت های بیمه ها در کشور افزود: 95 درصد شبکه فروش بیمه ها افراد کم کار و سیاهی لشکر هستند و تنها 5 درصد افراد به صورت حرفه ای و با تخصص بالا مشغول به فعالیت هستند.

مدیر بیمه دی در استان مرکزی با اشاره به قرارداد بیمه دی با بنیاد شهید بیان کرد: قرارداد با بنیاد شهید به عنوان قراردادی ملی از آن نام برده می شود؛ در کل کشور یک میلیون و هفتصد هزار نفر از بنیاد و در استان 45 هزار بیمه شده در این بخش وجود دارند که از مزایای بیمه با فرانشیز صفر بهره می برند.

جعفری با بیان اینکه یک تیم 45 نفره در استان مرکزی به بیمه شدگان بنیاد شهید خدمت رسانی می کنند، خاطرنشان کرد: این بیمه همچنین با قرارگاه خاتم، دانشگاه های آزاد، دانشگاه علوم پزشکی خمین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه دی با 270 مرکز درمانی استان مرکزی طرف قرارداد است

بیمه دی با 270 مرکز درمانی استان مرکزی طرف قرارداد است